O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

środa, 6 marca 2013

"Nadzieje jednak mam.."


Nie czuję się dobrze we własnym ciele. We własnym życiu też nie. Ale jakoś muszę je przeżyć. 
Nikt za mnie tego niestety nie zrobi.
Tak sobie myślę czy kiedyś to się skończy. Czy można się z tego wyleczyć tak do końca definitywnie. Czy ja bym tego chciała. Moje zęby od wymiotów domagają się pomocy. Widziałam ,że to się tak skończy. Ale nie mogę sobie wybaczyć kiedy zjem coś nadprogramowo. Wczoraj wymiotowałam wszystkim co zjadłam. Tak po prostu. Nie chciałam żeby cokolwiek we mnie zostało, choć mam świadomość ,że nie jestem w stanie zwymiotować wszystkiego. Kiedy pojawiła się krew- przestałam . 
Mój świat jest chory. Wszystko jest chore. Ja tracę siły. Wszędzie jedzenie . Kusi- cały czas. Gdzie tylko nie spojrzę.. Tylko w moim sterylnie czystym pokoju czuję się swobodnie i bezpiecznie. Dziś bilans będzie zamykał się w niecałych 300 kaloriach. A może uda się mniej? Nie wiem. Na razie mam za sobą jajko.   A teraz idę ćwiczyć. 
Edytuję później. 

6 komentarzy:

  1. Postaraj się zamiast wymiotowania, nadmiar kalorii po prostu spalić, zrobisz coś dla ciała, zdrowia. Sprawdź sobie jakieś liczniki spalania kalorii i tyle ile według Ciebie zjadłaś za dużo - postaraj się spalić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja popieram poprzedniczkę. Nie wymiotuj. Z tego nic dobrego nie przychodzi. Ćwicz silną wolę - po prostu nie jedz nadprogramowo. zapchaj się czymś zdrowym, niskokalorycznym albo kawą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wymiotuj :( też to przechodziłam... poźniej chodziłam tylko nerwowa, bo i tak przychodził czas ze znów zjem coś niedobrego, bo nie potrafiłam się na tyle kontrolować, a gdy widziałam już coś co wierciło mi dziurę w brzuchu JADŁAM TO, bo wiedziałam, że potrafię to od razu zwrócić. Zacznij o siebie więcej dbać. Myj zęby jak najwięcej, po każdym posiłku żuj gumę, pomyśl, że co z tego ze bedziesz chuda jak każdy kto spojrzy na twoje żółte, które szybko dopada próchnica zęby, będzie patrzył na Ciebie z obrzydzeniem... większym obrzydzeniem niż na otyłą osobę. OBRZYDLIWY UŚMIECH BĘDZIE O TOBIE ŚWIADCZYŁ, NIE UŚMIECHNIESZ SIĘ ZE WSTYDU.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu nie rzygaj już.Słuchaj schudniesz ale będziesz brzydka na zewnątrz- taka prawda.Mimo wszystko postaraj się nie rzygać tak dużo!
    http://chooseme.ownlog.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo szkoda, że wymiotujesz. Nie jestem nawet przekonana, czy od tego schudniesz, bo kalorie i tak się wchłaniają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Anay,

    niestety - najprawdopodobniej nie będę już udzielać się na forum, na którym się poznałyśmy.

    Moje posty na innym forum zostały odebrane w sposób jednoznacznie dla niego krzywdzący i decyzją administraktorki moje konto zostanie usunięte.

    Chciałaś się ze mną spotkać. Dla mnie to by było przynajmniej pokazanie, że faktycznie jestem. Czy Ci mogę pomóc w sprawie, jaką miałaś - tego nie wiem. Dziewczęta uznały, że nie jestem wiarygodną osobą.

    Nadal jestem jednak otwarta na spotkanie z jednym zastrzeżeniem - określenie dokładnie, co ma być jego przedmiotem, czego ode mnie oczekujesz. Na forum zobaczyłam, że niedookreślenie tego zrodziło konflikty. Nie chciałabym, żeby tak było po raz drugi.

    Pozdrawiam Cię serdecznie. Ilta

    OdpowiedzUsuń