O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

czwartek, 14 marca 2013

Nie jesteś głodna.

Witajcie. 
Przepraszam ,że bywam tu ostatnio tak rzadko, ale mam teraz sporo na głowie. 
Z moim zdrowiem znowu nie najlepiej. Wymiotuje krwią dosyć często i to nie przez prowokowanie(!), zrobiłam test na krew utajoną- pozytywny . Mam pecha w życiu po prostu. 
Ostatnio sporo ćwiczę , mało jem, a i tak waga jakimś dziwnym cudem idzie w górę . Dlaczego? Nie mam pojęcia. Przeczekam to. 
Dziś planuję głodówkę. Tak,żeby się oczyścić. 

Nie jesteś głodna Anay.

6 komentarzy:

  1. :( .... Przykro mi że z Twoim zdrowiem jest źle... ja wymiotuję prowokując ale już nie codziennie jak wcześniej bo miałam problemy ze zdrowiem ...bałam się i na jakiż czas odpuściłam...było ciężko. Teraz zmagam się z jedzeniem i napadami... chcę mieć władzę nad tym ... lecz na razie to jedzenie ma nade mną ... Trzymam za Ciebie kciuki i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dieta dieta, ale msusiz miec sily zeby zyc i nie wyladowac w szpitalu. przykro mi ze wyiotujesz krwai, ale pewnie sama sobie to zafundowalas tak jak my wszystkie swoje problemy ze zdrowiem;/. postarajsię zadbac o żołądek, pij i jedz siemie lniane.. zadbaj o swoj w"wyglad" wewnetrzny. 3maj sie kchana i dbaj o siebie jeszcze raz:*!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli dużo ćwiczysz to waga rośnie, bo mięśnie są cięższe niż tłuszcz

    OdpowiedzUsuń
  4. chcialabym moc powiedziec ze nie jestem glodna :(

    OdpowiedzUsuń
  5. znam to że sie ćwiczy a tyje, to jest najgorsze :<
    http://chooseme.ownlog.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrzody, pęknięty przełyk lub żołądek, możliwość zgonu z dnia na dzień. Idź do lekarza...

    OdpowiedzUsuń