O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

wtorek, 12 lutego 2013

6.


Witajcie kochane!


Nie piszę bo brak mi czasu , ale poprawię się. 
Jutro zaczyna się Wielki Post. Nigdy się nim nie przejmowałam, ale teraz mam zamiar wykorzystać go w 100 % w mojej diecie. 

Do Wielkanocy pozostało 47 dni.
Główne założenia tego czasu to:

-31 marca zobaczyć na wadze 45/46 kg.
-ćwiczyć codziennie zaczynając od jutra, przynajmniej rozciąganie
- nie jeść po 19:00
-pić jak najwięcej płynów, 
-ograniczyć kalorie do max 700
- nie jeść słodyczy, chipsów itp.
- ograniczyć chleb (nawet ciemny) do max. 2 kromek dziennie i to na śniadanie.
-żadnych wędlin 
- pracować nad brzuchem i nogami, 
- nie panikować nad 1 jabłkiem.
- ważyć się raz na 2 tygodnie 
-pisać tutaj częściej.
-Nie wymiotować po 1 jogurcie lub jednym zjedzonym produkcie!

- realizować te cele od jutra, a najlepiej już od dziś

No więc nic innego mi nie pozostało tylko wziąć się do działania. Wam też życzę powodzenia moje chudzinki !

8 komentarzy:

  1. życze powodzenia!
    http://chooseme.ownlog.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powinnaś sobie postawić cel nie wymiotować ! a nie po 1 jogurcie ;D dasz radę,wierzę w Ciebie ;)
    też muszę poćwiczyć ;)
    powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, te postanowienia! Piękne! Też mam swoje. ;) Wielki Post to świetny czas na takie rzeczy. Oby się tylko udało. Ale razem damy radę, prawda??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Zapraszam do mnie w wolnej chwili www.my-life-problems-decisions.blogspot.com

      Usuń
  4. PO takim planie nie ma bata zebys nie zobaczyla wymarzonego 45 kg <33 powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anay , będę trzymać kciuki za Twoje postanowienia. Bardzo ważne jest te o niewymiotowaniu. To jedna z najgorszych rzeczy jaką można robić. Napisałaś jaki jest twój cel ale w sumie nie wiem ile ważysz teraz i ile masz wzrostu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki byś dzielnie wytrwała w swoich postanowieniach :* Pożycz trochę determinacji :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż... powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń