O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

wtorek, 29 stycznia 2013

3.


Cześć!
Wróciłam ! W Irlandii było cudownie, wypoczęłam psychicznie a i miałam pełną swobodę jeśli chodzi o jedzenie. Nie musiałam jeść, jadłam wtedy kiedy chciałam , co chciałam i ile chciałam. Więc powiem Wam że wróciłam chudsza z czego bardzo się cieszę. Teraz na wagę wejdę w niedziele może ,albo w sobotę. Zobaczę. 
Sam lot samolotem był strasznie nudny. W życiu się chyba tak czas nie ciągnął jak właśnie w tym samolocie. 
Nie mogłam się rozstać z W. na lotnisku , smutno mi było ,że zostawiam go tutaj aż na 10 dni. On też był smutny. Ale cały czas do mnie pisał , nie mógł przestać ;D
Odbierał mnie z lotniska kiedy wróciłam i aż się rozpłakałam . To takie miłe uczucie kiedy w końcu widzi się tą ukochaną osobę. Dostałam od niego niespodziankę : Prześliczny łańcuszek. Tak bez okazji . Jestem szczęśliwa w tym aspekcie życia. 
A teraz biorę się za dietę jeszcze bardziej. Jeszcze mocniej ,żeby i w tym temacie być z siebie dumna. 
Niedziela zjedzone tylko 2 kawałki chleba na śniadanie i nic poza tym. Wczorajszy dzień 2 jogurty pitne, jeden normalny i banan. A dziś 2 kromki ciemnego chleba , jogurt i 1/4 jabłka. 
Będzie jeszcze piękniej <3

5 komentarzy:

  1. Łał, niesamowite bilanse! Chciałabym mieć Twoją silną wolę i determinację:) Pozdrawiam i trzymaj się ciepło :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo jak dobrze, że już jesteś. Cieszę się, że wyjazd się udał. I w dodatku udało Ci się schudnąć! ^^ Powodzenia dalej..! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę..ta wasza miłość mnie poruszyła :D
    wieczności gołąbeczki :D będzie pięknie,zobaczysz. Świetne bilanse, trzymaj się tego tylko nie szalej. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam podrózować, zazdroszcze Ci:)! ale fajnie ze odpoczełaś:P
    jak fajnie dostac cos bez okazji<33 urocze:) powodzenia z dietka, z takim nastawieniem nie ma opcji zeby Ci się nie udało, i te makutkie bilansiki*.*
    spraw zeby teraz było dobrze, po co czekac;*

    OdpowiedzUsuń