O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

piątek, 11 stycznia 2013

2.

Cześć Wam !
Chciałam Was przeprosić za to ,że nie piszę ,ale niestety mam zapsuty komputer i nawet nie wiem kiedy bedzie sprawny . 
Byłam u lekarza. Mała anemia. A z brzuchem nadal nie wiadomo. Skierowanie do chirurga. silne krwawienie z dolnego odcinka przewodu pokarmowego, silne bóle brzucha, głowy ,bladość i zawroty głowy. 
To może być wszystko, Od zespołu jelita wrażliwego do polipów jelita grubego. Najbardziej wkurza mnie to to ze mam zaparcia i brzuch jak balon.
Dieta trwa. Już w czwartek wylatuję do Irlandii. Na całe 10 dni. <3
Odezwę się za jakiś czas, trzymajcie się! ;*


9 komentarzy:

  1. Jak mala anemia, to da sie szybko z niej wyjsc. Bardziej mnie martwi Twoj brzuch. Mam nadzieje, ze szybko dowiedzą się co Ci jest i ze nie będziesz sie musiala dlugo z tym męczyć.
    Trzymaj się i udanej podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z anemia szybko sobie poradzisz , a brzuch to kiepska sprawa ;( ale mam nadzieję, że nie będziesz liczyła tylko na lekarzy, lecz również życzę Ci troski o sama siebie. Zdrowie jest najważniejsze. Dbaj o nie z całych sił.

    OdpowiedzUsuń
  3. O też chcę do Irlandii,byle gdzie nawet :D
    Może to przejdzie,nie wiem nie znam się.
    Dieta trwa-lubię to ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam małą anemie - jakoś się z tym żyje ;) Ale z tym brzuchem to kiepsko- oby to się nie okazało nic poważnego.
    Czekamy aż napiszesz, trzymaj sie ;***
    [nowbeskinny.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. dbaj o siebie, trzymam kciuki, żeby było dobrze.
    http://pretty-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że to nic poważnego i szybko da się wyleczyć. Dbaj też o siebie, by mała anemia nie zamieniła się w dużą

    Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi, że masz takie kłopoty ze zdrowiem. Lepiej skup się teraz na tym, a nie tak bardzo na diecie. Zdrowie jest bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  8. oby to nie było nci groźnego! i udanego wyjazdu!
    http://chooseme.ownlog.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tez cierpie ostatno na wzdecia ;/ mam nadzieje ze to nic powaznego! i dojdziesz do siebie i wsyzsto sie ureguluje..
    ps milego wyjazdu:!

    OdpowiedzUsuń