O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

wtorek, 1 stycznia 2013

1.



Pierwszy dzień nowego roku. Nie wiem czy powiedzieć,że rok zaczął się dobrze. Zaczął się nijako, Ale nie narzekajmy. 
Od jutra daję z siebie 200 % bo idę do szkoły i właśnie to mi pomoże nie jeść. ćwiczenia , ćwiczenia , ćwiczenia. 
I biorę się za naukę. Tak. Muszę się spiąć bo bedzie nieciekawie na koniec semestru. 
a dziś zjedzone trochę sałatki jarzynowej , kawałek ciasta . Do końca dnia jakąś pomarańczę, może jabłko albo mandarynkę. A i herbatę. Dużo zielonej herbaty <3

Od jakiegoś czasu codziennie miewam krwotoki z nosa. Dłuższe , krótsze.. Ale są. Nie wiem czym spowodowane. I krew na papierze toaletowym . Bez innych objawów. Żadnego świądu, nic. 
Czas na badania? Wolę nie..

12 komentarzy:

  1. Ale będziemy piękne jak schudniemy do 40kg. ;D
    Nie mogę się doczekać.;D

    A pierwszy dzień nowego roku zalicz do udanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekaj jeszcze z tym krwawieniem. Jak przez tydzień lub dwa objawy nie ustąpią, koniecznie idź do lekarza. Nie mam pojęcia co to może być.
    Ładny bilans. Powodzenia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem jednak powinnaś pójść na badania. Takie krwawienia na pewno nie są normalne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ić sie przebadaj, lepiej byc zdrowym żeby mieć siły na odchudzanie się. Ja też sie muszę ogarnąć z nauką.. powodzenia;*!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój brat miał takie takie krwotoki z nosa i nic mu nie było. Czasami tak jest, wina ciśnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, chciałabym cię dodać do motylków i liczę na to samo, zostaw u mnie komentarz bym mogła wiedzieć że na ciebie mogę liczyć i ty na mnie,oraz jak mam cię zapisać w linkach. dziękuję.
    http://chooseme.ownlog.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hej Anay! ;) I jak, byłaś u lekarza? Moim zdaniem lepiej to sprawdzić i mieć kontrolę nad takim sprawami. Jeśli to faktycznie nic takiego, to niech to powie lekarz, a nie gdybajmy tu na blogu. Dbaj o siebie! Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie powinnas sie przebadac bo to moze byc cos powazniejszego- a moze zwyzcajne osłabienie, tak czy siak dobrego samopoczucie zycze chudzinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie idź do lekarza! Mam nadzieje, że uda ci się dawać z siebie 200%. Walcz! Dodaje do linków :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Krwotoki wynikają może z diety, albo przemęczenia. Uważaj, bo przez to jesteś słabsza! Byłoby przykro gdybyś np. zemdlała z tego zaniedbania. Dbaj o siebie kochana!

    OdpowiedzUsuń