O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

środa, 5 grudnia 2012

70.

Śnieg. Śnieg. Śnieg. <3
Wypieram z siebie złe emocje zagłuszając je przez nadmiar jakiś tabletek. Nawet nie wiem co to. Jestem teraz jakby otępiona trochę. Wszystko jest mi takie obojętne. W takim stanie mogłabym trwać wiecznie. Ale przynajmniej napisałam w mgnieniu oka 2 prace na 4 strony. Tyle dobrego. 
W szkole dziś.. Jakoś ogarnęłam. Dostałam 5 z matematyki !Pierwszy raz od początku roku , i pewnie ostatnio. 
No cóż. Czas na bilans:
-marchewka (12)
-mandarynka (27)
-2 łyżki ziemniaki puree i trochę kalafiora (150)
-jabłko (70)
-marchewka (12)
=271. 

Ćwiczenia:
-rozciąganie
-pajacyki 150
-brzuszki 50
-przysiady 130
-unoszenie nóg w bok 160
-unoszenie złączonych nóg 50
-agrafka 
- wymachy rąk w bok 40
-krążenie ramion 1 min. 

Czuję dziś jakiś niedosyt. Więcej ćwiczeń. Więcej. 

I znowu boję się dotyku. 

5 komentarzy:

  1. ahhh 5 z matematyki:D Jak sięgam pamięcią do moich lat szkolnych to chyba własnie 5 z matmy i historii była dla mnie zawsze tym czymś wielkim do osiągnięcia. Unikaj ziemniaków puree lepiej jeść zwykłe są mniej kaloryczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laska na zdjęciu do złudzenia przypomina mi emerytki z hospicjum.
    Nie wiem w ogóle czy wiesz, ale niedowaga powoduje starzenie się twarzy. Momentalnie - ubywa Ci tkanki tłuszczowej z twarzy przez co wyglądasz na 10-12 lat starszą, masz pokrytą bruzdami skórę, zmarszczki, ona sama zarasta włosami (niedobory+rozbujane hormony), cera jest ziemista a pod oczami masz wory.
    Miałam gdzieś program gdzie pokazywali jednej dziewczynie, co dążyła do niedowagi, jak będzie wyglądać.
    Na logikę - możesz przemyśleć, czemu ludzie po 40stce przeszczepiają sobie tłuszcz na twarz, czemu chcą wyrównać ich braki.

    Jakie Ty leki bierzesz ? Byłaś jednak u psychiatry ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BTW bierz pod uwagę, że niemalże wszystkie zdjęcia jakie wrzucasz są przefotoszopowane, ustawione pod odpowiednim kątem światła, a często gęsto bez twarzy. Możesz się sama oszukiwać - takich osób jakie pokazujesz może nie być lub mogą wyglądać o wiele gorzej, niż się prezentują na zdjęciach. Nie wiem czy kiedykolwiek realnie widziałaś przynajmniej kilka osób (nie jedną-dwie) z niedowagą i BEZ makijażu, nałożonych na siebie ciuchów itp. Warto.

      Usuń
  3. Jakie tabletki brałaś? Acodin i te sprawy, czy..?
    Świetny bilans. Chdunij dalej :) :*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się zdjęcie podoba,bardzo <3
    nie gadaj że to pierwszy i ostatni raz ta piątka z matmy ;)
    bilans świetny <3

    OdpowiedzUsuń