O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

wtorek, 16 października 2012

Wtorek.

Zajadam się właśnie jogurtem biszkoptowym. Wybaczcie. Zaniechałam trochę dietę.
Wiecie, dziś niby zaczęłam dzień ładnie. Ale tylko rano, a  potem to juz tragedia.
Po kolei: bułkę ciemną z ziarnami , jabłko, drożdżówkę z owocem, jabłko, kanapkę z jakąś wędliną, a na obiad jakieś maleńkie knedle ze serem -ale były pyszne.

Ale wiecie co  ? Jutro już nie będzie tak. Mam w domu mnóstwo jabłek. Będę je jadła tak długo aż się skończą. Normalne będę jadła tylko obiady. To jest moje postanowienie!



Dziewczyny.. Pojawił się ktoś w moim życiu.. Ale to jeszcze nic pewnego. Cholera,  świetnie całuje <3 .


Ale.. Mój cholerny lęk przed dotykiem. I już nie jest tak kolorowo.

Jutro zamierzam ćwiczyć. Co ja mówię. Nie jutro, a od jutra .
Wiem,że może to głupio zabrzmi,ale do połowinek muszę mieć szczuplejsze choć trochę uda, bo zabieram Go na połowinki być może.. I będę przy Nim wyglądać jak kuleczka.. Bo jest wysoki i szczupły..


Ale jaki kochany .. Powiedział,że uporamy się ze wszystkimi moimi problemami.

Aby to tylko nie trwało przelotnie.


' Więc wstań, jesteś dzielna... '

6 komentarzy:

  1. Hej! ;) Cieszę się, że poza problemem z jedzeniem Ci się układa! Trzymam kciuki, aby było po Twojej myśli! :D Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, mam nadzieję że Wam się ułoży. Już zdążyłaś mu opowiedzieć o swoich problemach? Zaoferował pomoc, więc widać że chce się zaangażować. Życzę szczęścia, mimo że jeszcze nie jesteście razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci więc, żeby ten związek był udany i żebyś nie przeżyła rozczarowania.

    Szkoda, że zjadłaś więcej, ale najważniejsze, że teraz się w sobie zbierasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej to cudowne cieple uczucie gdy ktos pojawia sie w twoim zyciu! Trzymam kciuki by wszytsko sie ulozylo ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anay, same obiady to za mało. Jedz na śniadanie chociaż owoc. Albo mały jogurt.

    Bardzo się cieszę, że poznałaś kogoś fajnego. Może to będzie akurat ktoś, kto zostanie w Twoim zyciu na dłużej? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Fajnie że tajemniczy ktoś wyraził chęć pomocy. Empatia jest bardzo cenną cechą. Trzymaj go i nie puść!

    OdpowiedzUsuń