O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

środa, 17 października 2012

Środa. / Dzień 1.

Godzina 6.30.- obudził mnie budzik telefonu.
Wstałam, włączyłam komputer, winamp. Poszłam do kuchni przygotować sobie śniadanie do szkoły i w domu. Jak wczoraj pisałam będę bazować na razie na jabłkach. Starowane jabłko, kocham <3. Wzbogaciłam je o starowaną marchewkę. Dlaczego nie w całości? Bo tak optycznie wydaje się go więcej i więcej się najadam. Dziś miałam na drugą lekcję. Nie miałam niemieckiego. I bardzo dobrze..
Miałam dziś głupi pomysł : ''Zważę się. " . I nie potrzebnie to zrobiłam , przecież mam jeszcze okres i temu tyle ważę. A może na prawdę tyle jest.. Może nie powinnam zasłaniać się miesiączką? Nie wiem , ale to nic. Mniejsza o to.
Dziś chciałam zacząć coś nowego dlatego się zważyłam . 52,7.
Wróciłam ze szkoły. Obiad.

Zamówiłam dziś sukienkęsukienka    kolor koralowy. To na połowinki.
Zamówiłam rozmiar s ,mam nadzieję ,że się dopnę bo jeśli nie to nie wiem co zrobię.

Zjedzone:
ś: starte jabłko(60)
2ś: 2 starte jabłka(120) z 2 marchewkami (24).
o: zupa pomidorowa (200)
p: jogurt naturalny (174)
k:-.
=578.

w szkole nie za dobrze,ale mam nadzieję ,że będzie lepiej. 


Odpowiadając na komentarz Karen : Znam Go już ponad 5 lat, jesteśmy przyjaciółmi , więc wie o mnie praktycznie wszystko. To nie tak ,że znam Go dopiero 2 dni i zdążyłam mu już opowiedzieć o swoich problemach, bo taka nie jestem. Jedyne co wie tylko powierzchownie to,to ,że jestem małym niejadkiem.

Tymczasem idę trochę poćwiczyć i potem uczyć się.


4 komentarze:

  1. Ja ostatnio tez non stop wcinam startą marchewkę i jabłka. Często mieszam je z jogurtem naturalnym bądź serem twarogowym chudym(0% tłuszczu) ;)

    też zrobiłam taki sam błąd bo się zważyłam, a mam miesiączkę i czuję się jak pulpet ;///

    pozdrawiam a w sukienkę napewno się zmieścisz chudzino ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚŚŚŚliczna sukienka. Zmieścisz się i będziesz wyglądać cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też podoba się ta sukienka.

    Ja lubię właśnie kroić albo ścierać owoce, bo wtedy wydaje się, że jest tego więcej.

    Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka. Jesteś szczupła. Powinnaś wejść w nią bez problemu.

    OdpowiedzUsuń