O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

sobota, 13 października 2012

Sobota.

Dostałam w końcu okres.  po 40 dniach. cudownie.
Ale nie jest kolorowo. Leci ze mnie jak z kranu,że się tak wyrażę nieprzyjemnie.
Brzuch mnie boli niesamowicie.

Rozmawiałam dziś z mamą sobie.. Jak to było w jej czasach. Ona miała 58 cm w talii i to po ciąży ;0 , a ja mam grubo ponad 60. Nie,nie . Nie może tak być. Muszę mieć tyle samo. Na domiar złego .. Ja mam w udach 54 cm , mój brat 49. no cholera. Muszę to zmienić.

Dziś zaczynam tabletki anty na uregulowanie miesiączki. Cieszę się bo już jutro nie będę go miała.

Za niecałe póltora godziny będę bawić się na 18-stce kumpla. Nie wiem jak wytrzymam.
Ale muszę iść - nie mogę tu zostać bo tutaj jest piekło.

5 komentarzy:

  1. Dobrze, że masz okres. Szkoda jednak, że nie czujesz się dobrze. Kiedy jeszcze miałam okres, to nie miał on w ogóle wpływu na moje funkcjonowanie.

    Mam nadzieję, że na tej imprezie nie będzie źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo. Moja matka będąć 10 lat starsza ode mnie była 10 cm chudsza. Wszędzie. + wyższa. Na bóle miesiączkowe dobrze jest wziąć coś przeciwbólowego. Masz jakieś powody dla których ich nie bierzesz? http://cel50kg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na imprezce nie jedz za dużo ;)
    poradzę się..ja nie mam okresu od ośmiu miesięcy,mam coś z tym zrobić jeżeli nie chcę rezygnować z diety ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałaś okres, to przynajmniej jeden problem z głowy. Szkoda tylko, że jest taki silny.

    OdpowiedzUsuń