O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

czwartek, 4 października 2012

Czwartek c.d/

nikt tak nie umie zepsuć dnia jak ja.
Dużo zjadłam . A przecież nie miałam jeść nic. Muszę przestać chyba chodzić do szkoły , ponieważ pani pedagog mi nie odpuszcza. Śniadanie muszę jeść przy niej . Cały czas mi coś przynosiła.
' nie dam Ci się wciągnąć w to bagno' - Za późno pani pedagog. I co teraz ? Nie dam sobie rady. Chyba muszę jednak zastosować radykalne środki. Bardziej drastyczne. Zdecydowałam się kupić przeczyszczacze. Jutro mam zamiar to uczynić. Będę jej unikać jak tylko mogę. 


Czuję się jak świnia. Dosłownie. Gruba. Jestem gruba. Jestem ogromna, olbrzymia. Okropna.
Czuję ,że cofam się całkiem .

7 komentarzy:

  1. ciezko masz z ta pedagoczka.. moze sproboj jej sie postawic? powiedziec ze bedziesz jadla na co masz ochote i kiedy masz ochote.. przeciez nikt Cie nie moze zmuszac.. na pewno nie jestes taka gruba, nie wmawiaj sobie az tak, bo to niebezpieczne ..;<
    3majs sie

    OdpowiedzUsuń
  2. moja koleżanka zakladała dzinsy na dzinsy zeby wyglądać grubiej.
    a dwa śniadanie to jeszcze nie tragedia, staraj sie moze umawiać z nią jak najwcześniej.
    im szybciej zjesz tym szybciej spalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anay, źle robisz. Bardzo źle. Odwracasz się od osoby, która chce Ci pomóc.

    A przeczyszczacze nie są dla Ciebie. Proszę, nie stosuj ich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby to piękno było warte takiego cierpienia, ale ja wiem, rozumiem, kiedy jeszcze pamiętałam kto to pedagog, czyli jakiś czas temu, też tak miałam. Do wszystkiego trzeba dorosnąć, można być szczupłą, wręcz chudą, ale z głową i tu niestety... niejedzenie zwłaszcza śniadań doprowadzi do maksymalnego zwolnienia metabolizmu, ale o tym z biologii wiesz. Tylko nie zdziw się jeśli kiedyś zaczniesz jeść cokolwiek (a pewnie tak się stanie, albo...), że naprawdę będziesz miała potężny problem. Dobra rada od jak mniemam starszej, niegdyś obrzydliwie chudej - a teraz możesz sama zobaczyć. Drakońska dieta? Co kto lubi, ale u mnie widać późniejsze skutki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ładuj się w przeczyszczacze, bo to równia pochyła w dół. A podnieść się po tym jest ciężko. Jelita są tak rozwalone ,że nie pracują wcale i potrzeba w chuj czasu żeby znowu ruszyły ;/ Poza tym to co się miało wchłonąć i tak się wchłonęło więc jeśli będziesz żarła i się przeczyszczała to będziesz tylko tyć a chyba nie tego chcesz.
    Pani pedagog dziwna, nigdy się nie spotkałam z taką co by się interesowała sprawami ucznia.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę..najgorzej jest jak ktoś staje Ci na przeszkodzie w osiągnięciu celu..ale nie martw się,jak będziesz jadła tylko to co ona Ci każe nie przytyjesz a pewnie i schudniesz..;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej pedagog to jakaś wariatka. Jak chce to niech sama żre, a Tobie da spokój. Każdy powinien jeść wtedy kiedy jest głodny, nikt nie ma prawa wciskać nam jedzenia. Na Twoim miejscu powiedziałabym jej, żeby sama sobie to jadła, a ode mnie się odczepiła. Owszem była bym nie miła, ale baba swoją nachalnością sama na to zasłużyła. Trzymaj się. Nie przeczyszczaj się za często, bo rozwalisz sobie jelita. W takiej sytuacji z tym babskiem to jest w pełni uzasadnione, co robisz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń