O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

piątek, 5 października 2012

Piątek.

Ciemno.. Ciemno jest w moim życiu .
Chciałabym,aby to się już skończyło. Czuję jakbym tkwiła w jakieś ciemnej otchłani, która wciąga mnie bez możliwości ucieczki-powrotu do świata żywych,normalnie funkcjonujących ludzi.
Czy kiedyś jeszcze wrócę do normalności? Nie wiem.

Tyle co dziś jeszcze nie wymiotowałam. Jezu. Nie zjadłam dużo ,a mimo wszystko miałam wyrzuty sumienia.


ś; szklanka malin (35), herbata z cytryną (3)
2ś: 100g marchewki (27)
o: 1/4 szklanki malin (9), plaster twarogu wędzonego (26)
p: jogurt naturalny (93)
k: baton muesli (105)

Chciałabym urodzić się na nowo.

4 komentarze:

  1. Nie masz powodów do wyrzutów sumienia. Przecież zjadłaś bardzo malutko. Mam nadzieję, że nie wymiotowałaś i że zrezygnowałaś z przeczyszczaczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłam bardzo mało nie ma się czym martwić..A jeżeli nie jesteś zadowolona to nie pozwól żeby kolejny dzień tak wyglądał.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłaś malutko, nie ma czym się przejmować! Dasz radę!;**

    Trzymaj się, dodaję;)

    OdpowiedzUsuń