O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

sobota, 8 września 2012

Stało się.

Ścięłam włosy. Na krótko. Tak stało się. Wypadały. Trzeba było..

Dziś około 800 kalorii. Straaaaaszmoe dużo. Ale właśnie zdałam sobie sprawę,że każdy weekend będzie tak wyglądał. No nic. Muszę się psychicznie do tego przygotować.
Wymiotowałam dzis. Dużo. Bardzoi dużo. Ale to nie dlatego,że chciałam. Jakaś niestrawność czy coś.

Jutro trzymajcie za mnie kciuki. Jutro mam dożynki gminne i będę witać burmistrza. A potem śpiewać. Solo. Oj . Bez przygotowania.
Dzwoni do mnie nauczyciel:
-Ania jutro 18:00 ,bądź gotowa musisz zaśpiewać 2 piosenki.
-jak to jutro? Gdzie? Przecież nawet się nie przygotowałam. Nie zaśpiewam z dnia na dzień.
-No jutro. Jak to nie zaśpiewasz.? Od 4 lat już śpiewasz i jesteś najlepsza jeśli chodzi o  spontaniczne sytuacje. Nie musisz się przecież przygotowywać. 
-Ok. Jakoś to ogarnę.

Byłam po prostu w szoku. No ,ale cóż .. Znów na żywioł. Co zaśpiewać , co zaśpiewać.. Mam strasznie mało czasu.. I to jeszcze 2 piosenki. Boże drogi daj mi siłę. 

Jutro godzina 18- wokalna porażka.  Aaaa. Oszaleje.

5 komentarzy:

  1. dasz radę, na pewno będzie dobrze ;)
    pójdzie Ci świetnie i nie masz sie czego bać ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie potrafię śpiewać, chociaż bardzo bym chciała. Mam nadzieję, że wbrew obawom dobrze Ci pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :* idzie ci całkiem niezle :) mam nadzieje,ze dobrze poszło ze spiewaniem?:>
    mowią ze stres jest najlepszym zabojca tłuszczu ! :D

    zajrzyj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę głosu. Oby tylko stres nie sprzyjał podjadaniom... ;)

    OdpowiedzUsuń