O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

piątek, 7 września 2012

Ryż.

Ale ryżu na mleku z sokiem malinowym sobie nie wybaczę. O nie.
100 gram? Może 120. Nie więcej. Ale.. ale jednak. Przecież zamiast tego mogłam zjeść jabłko. No tak czy nie.? No mogłam, ale tego nie zrobiłam. Już teraz tego nie cofnę. Niestety. Na przyszłość będę mądrzejsza.

No więc dziś 2 łyżeczki serka naturalnego, bułka ciemna z ziarnami,a po powrocie do domu.. O Jezu. 2 łyżeczki dżemu śliwkowego mojej matki. Ryż na mleku jak wyżej. No i jabłko . Przekroczyłam 500 kcal? Policzmy.. ok. 550. O nie,przekroczyłam.
Muszę się pochwalić ,iż pomimo moich niezdarnych płuc i słabego organizmu jeszcze ciutkę, Anay nadgryzła odrobinkę aktywności fizycznej!
Tak. 100 podskoków na skakance, 50 powtórzeń agrafką, jakieś wykopy nóg też się pojawiły, a i jeszcze przysiady także. I 9 minut z Jillian Michaels. Hah żenada. Ale.. Poprawię się zdecydowanie. Tylko jeszcze troszkę. Jeszcze dam sobie odpocząć po moim 'wybryku'.
O tym,że mam schizy już chyba pisałam . Nasilają się. Powiedzieć jej o tym czy nie.. Oto pytanie dnia.
Okej. A teraz o domu. W sumie bez zmian. Jutro moja rodzicielka wyjeżdża sobie na kurs . Powodzenia mamo i do zobaczenia za 2 dni. Można byłoby powiedzieć ,że problem z głowy. Ale zostaje jeszcze tato. I w tym miejscu powinnam chyba mu pogratulować 2 miesięcy bez alkoholu. Z nim też nie będzie łatwo. Już nie. Ale spokojnie - z tym też sobie poradzimy.

3 komentarze:

  1. Też bałabym się zjeść ten ryż, ale to jeszcze nie jest nic aż tak złego, więc myślę, że naprawdę nie powinnaś się tym tak przejmować. W bilansie nie wyszło Ci dużo.
    Ja ostatnio nie miałam żadnego ruchu, denerwuje mnie to, ale nie mogę się wyrobić.
    Pzdr :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojciec alkoholi, to jedna z najgorszych rzeczy jaką można mieć w domu. Dobrze że nie już nie pije, mój tatuś skończył z tym na ponad pół roku ale znów się zaczęło, mam nadzieję że w Twoim wypadku tak nie będzie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah też mam agrafkę :). Może mój blog z thinspo Cię zainteresuje thin-homicide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń