O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

wtorek, 18 września 2012

67.

Jest ciężko . Mam ochotę głodować. Wielką ochotę. Ale wiem,że to nie odpowiedzialne.

Bardzo boli mnie brzuch. Nie wiem co się dzieje.

Nie wiem gdzie Pani nabawiła się takich deficytów hormonalnych. 
(...)
zróbmy usg. Nie za ciekawie.. Jajniki mają bardzo dziwne położenie. I mają dziwnie małą wielkość. Jakby zniekształcone były.
I nadżerka. Średniej wielkości. - Ale spokojnie-Nie ma się jeszcze czego obawiać.
(...)

Ale... Muszę Panią zmartwić. Może mieć Pani trudności z zajściem w ciążę. 
-To mnie nie dotyczy , nie chcę mieć dzieci. 
Lekarz w tym momencie zamilkł. 

mało co zrozumiałam. Dostałam 3 opakowania tabletek jakiś dziwnych do tego objaśnienia i mam z dużą dyscypliną się tego pilnować. Okej,okej.. 


Dziś jedzeniowo średnio. Jakaś bułka pełnoziarnista, wątróbka, maliny..
A i jestem w cholerę chora.
Katar wychodzi mi oczami.

68 dni do połowinek.

5 komentarzy:

  1. Moje jajniki też pewnie są za małe... Prawdopodobnie usłyszałabym to samo co Ty.

    Mam nadzieję, że jednak oprzesz się pokusie głodowania. Mnie też czasem kusi.

    Życzę Ci, żeby choroba jak najszybciej minęła :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście ja juz mam dziecię na świecie :) teraz mogę juz pozwolic sobie na dietowanie, no powiedzmy, a jak przestanę karmić piersią, to już wgl :D
    ta myśl mnie uszczęśliwia. :)
    a co do dzieci... nigdy nie mów nigdy! być może myślisz że Ciebie to nie dotyczy, ale czasami to poprostu przychodzi, nie wiem czy miłośc, bo czasem miłość przychodzi dopiero po czasie. Wydawało mi sie w ciazy ze go kocham, jak sie urodzil to miałam go dośc. dzis 2 mce po porodzie czuje ogromna wylewającą sie uszami miłość. Nie jestem w stanie jej pomieścić, nikt tak mnie nie kochał i nie będzie jak on. I nazwzajem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Sporo tego, ale uśmiechnęłam się jak przeczytałam o problemach z zajściem w ciążę i że lekarz zamilkł ; )
    Jesz tak malutko, jesteś bardzo silna. Schudniesz bardzo szybko, też tak chcę. Daj mi trochę tej swojej siły i motywacji.
    Pozdrawiam gorąco, zdrowiej ;*
    Ina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Martwią mnie te bóle brzucha. Mam nadzieję, że miną i poczujesz się lepiej. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz może nie chcesz dzieci ale za ileś tam lat możesz żałować ,ze zaniedbałaś swoje jajniki więc dbaj o nie póki czas.

    OdpowiedzUsuń