O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

środa, 5 września 2012

212.

Przecież.. To są moje wybory. To jak chcę żyć to moja sprawa. Co z tego,że mam niespełna 18 lat?
-Nie masz jeszcze 18 lat!
-I co z tego? Przecież w grudniu kończę. 

Tak, tak . Dlaczego ona broni się tym,ze ja nie mam jeszcze 18 lat? W grudniu je skończę. I co z tego? Przecież nic się nie zmieni. Wszystko będzie jak dotychczas.

Ona potrzebuje teraz spokoju. Nie można teraz naciskać. Wsparcie jest teraz ważne. 

I gdzie ten spokój ja się pytam. No gdzie do cholery?!

Ale przecież nie tylko ja mam problem. Tysiące ludzi ma większe. I radzą sobie. A ja ze swoją głową nie mogę sobie poradzić? Żałosne.

A w szkole.. Tragicznie. Najgorzej niemiecki . Boże nie poradzę sobie. Nic nie umiem. Nic kompletnie- nawet najprostszych rzeczy. Niemądra.
2 krótkie opisy do zrobienia. i już pierwsze niedostateczne. Oj źle będzie.

Ale,ale.. Skupmy się teraz na ważnym aspekcie. Szukam sprawdzonych ćwiczeń najbardziej na nogi.
-skakanka, przysiady.. ? Ćwiczenia w domu.. Jakie, no jakie.. Anay myśl, myśl.. Bierz się za siebie.!


ś: szklanka malin 35
2ś: Łyżka serka naturalnego 13
o: szklanka zupy pomidorowej z łyżeczką makaronu 115
p: gorący kubek "barszcz" 49
k: -.
= 212.

2 komentarze:

  1. Szkoda, że masz problemy z niemieckim. W razie czego chętnie pomogę :)
    To fakt, że nic się nie zmienia po skończeniu 18 lat. W moim życiu wtedy nic się nie zmieniło, dopiero kilka lat później.
    Co do ćwiczeń na nogi, to przychodzi mi do głowy właśnie skakanka i przysiady. Oprócz tego może podnoszenie nóg? Albo nożyce?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiek mowi odjrzłaosci czlowieka, ale jego momenty w zyciu i wyciaganie w wnioskow oraz umiejetnosc patrzenia na siebie z boku

    OdpowiedzUsuń