O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

wtorek, 3 lipca 2012

05

Kiedy człowiek budzi się przed 3 nad ranem i nie może zasnąć zaczynają nachodzić go różne myśli.
Jest to niewiarygodne jakie te myśli są nienormalne. Nagle jakiś trzask w głowie , nagły ból.
Atak paniki i lęku - przed niczym. Dlaczego to się dzieje? Nie mam pojęcia.

Czuje,że ten demon znowu składa mi "niezapowiedzianą" wizytę. A było już dobrze. Czuję się tak jakby zamknięto mnie w innym świecie z którego nie ma wyjścia. To jakby labirynt , jakaś przepaść nie mająca dna.
Spadam i nie mogę upaść.   

-kawa czarna bez cukru
-szklanka owsianki 

Jasność światła dobiegającego zza okna razi, bardzo mocno.
Trzeba przełamać tę blokadę i pójść na rower. Kilogramy same nie znikną , a moja samoocena tym bardziej sama się nie podniesie. 

3h jazdy na rowerze będzie w sam raz. 

Ucisk żołądka nie pozwala nic przełknąć.

9 komentarzy:

  1. Może zrób małą przerwę,ale nie wiem czy to pomoże..
    Bilans świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dni są najgorsze.. Ta bezsilnośc i niemoc, chcemy być szczęsliwe, ale cos Nas blokuje.. Wiem co czujesz..
    Tylko spadek wagi jest małym pocieszycielem, ale to nie wystarcza, by żyć pełnią zycia.. Czegos brakuje..
    Nie chcę tak się czuć..
    Musimy wierzyć, że już niedługo bedzie lepiej..

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny bilans:)
    3maj się
    Powodzenia;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie myślałaś kiedykolwiek, by spróbować żyć inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  5. A chciałabyś? Chciałabyś być znowu wolna? Może już nawet nie pamiętasz tych czasów wolności, ale one kiedyś były na pewno. Nie naciskam na Ciebie. Ja po prostu pytam. Nie czuj się jakoś specjalnie nawracana. Wiem, że to denerwujące, bo mnie kiedyś też tak nachodzono. Ja tylko chciałabym wiedzieć, porozmawiać tak jakby... Mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam. Widziałam, że zalogowałaś się do nas na forum. Mam nadzieję, że nie uciekniesz i wypełnisz formularz rekrutacyjny :)?

      Usuń
  6. Ćwicz i wychodź do ludzi .poczujesz się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z Domką - ćwiczenie pomaga ! bilans super, schudniesz szybciej niż Ci się wydaje ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas ostatnio jest bardzo spokojnie na forum. Mało kto wchodzi. Wszystkie skupiamy się na wakacjach, więc nawet nie jestem pewna, czy ktoś zauważył, że ktoś nowy się zalogował. :) Tak się składa, że jestem administratorem (nie jako jedyna, co prawda), więc usunięcie Twojego konta Ci nie grozi, o ile sama nie zdecydujesz, że jednak rezygnujesz. :)

    OdpowiedzUsuń