O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

niedziela, 9 grudnia 2012

72




Xenka. O czym Ty piszesz do mnie? Co Ty bredzisz w ogóle ? Mnie nic nie denerwuje, nie jestem też przepełniona złością. Masz swoje życie? To weź się zajmij swoim życiem do cholery, bo zaczynam uważać ,że ktoś na podstawie kilku notek zna lepiej moje własne życie niż ja. Byłoby miło gdybyś dała spokój ze swoimi komentarzami , które hm.. nie wiem co mają na celu. Chcesz mnie w jakiś sposób nawrócić? I tak Ci się nie uda więc daruj sobie. Nie jestem przepełniona wściekłością . A już na pewno nie na innych. Wkurzasz mnie. Nie przelewam na nikogo swoim żali i złości. 

Trochę zawaliłam cały weekend. dużo słodyczy przez te urodziny. Ale jutro mam zamiar ciągnąć na samych płynach, a tylko obiad jeść z konieczności . Choć nie wiem czy mi się to uda. Mam nadzieję, że tak. A jeśli nie.. To starą metodą " jak najmniej" i postanowienie rzucam słodycze. Nie będę pozwalać sobie na ani jednego cukierka. A i od teraz będę ważyć się w piątki. 

7 komentarzy:

  1. Dobre postanowienie. Przez słodycze tyjemy, najbardziej w biodrach. :X
    Trzymaj się chudo :*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się tymi komentarzami. Czytałam ostatni komentarz tej osoby i powiem Ci, że naprawdę nie warto. Chude osoby przecież widuje się na co dzień, to nie żaden fotoszop. Walcz o swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że warto nawiazac z Toba kontakt, razem razniejw slusznej sprawie-day radę

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodycze to zło, odstawiaj je jak najszybciej!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym umieć tak bez słodyczy...

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki za wytrwanie w odmawianiu sobie słodyczy!
    Ja osobiście chyba stwierdzam u siebie uzależnienie od tego zła, ale staram się coś z tym zrobić. Płynna - dobra opcja. Szybciej się chudnie niż na zwykłej przy takiej samej ilości kcal. :)

    OdpowiedzUsuń