O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

niedziela, 21 października 2012

20 dni.

20 dni do połowinek. Powiedzcie mi ,że będę szczuplejsza choć o 2 centymetry.. proszę.
Chociaż marzy mi się tak 4 -5 cm. Ile ja bym za to dała..
Mieć 49 cm w udach *-* Jej <3.
Sukienka przyjdzie w tym tygodniu. Muszę się dopiąć. Muszę.

Aa. Moja psychika znowu doznała cierpień. Cofnęła się do stanu wyjścia. Wszystko stracone. Wszystko.
Czuję,że na odstresowanie potrzebuję głodówki. Albo minimum z minimum. Tylko obiady. O. Albo tylko lekkie śniadania i obiady jakieś. Muszę znowu wprowadzić to w życie. I taki stan spróbuję utrzymać do 49 kg. Albo nie do 48. Tak będzie bezpieczniej . Czyli jakieś 4 kilo.

Siostra zostaje do Wszystkich Świętych więc muszę uważać z jedzeniem. Muszę stwarzać pozory ,że wszystko z nim ok.

Trzymajcie się chudo.

9 komentarzy:

  1. daj koneicznie znac jak lezy sukienka, tylko by nie okazala sie za duza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W 20 dni jest możliwe żeby zeszczupleć 2 cm. Przynajmniej tak myślę, że to realne.
    Lepiej jeść śniadania. Nawet choćby oznaczało to mały jogurt typu gratka, czy parę orzechów. Nawet nie chodzi o to, żeby się najeść, tylko o to, żeby ruszyć metabolizm.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie glodz sie. dobrze wiesz ze to bezsensu.. jedz malutko ale czesto i zdrowo, zaufaj mi ze wyjdzie to lepiej niz glodowka...
    nie rob organizmowi takich "szokow".
    dasz rade, te 2 cm:) mysle ze to wykonalne.
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. 20 dni to mało i dużo czasu - zależy od punktu widzenia.

    Też nie jestem za tym, żebyś się głodziła. Lepiej jedz mało i nie jedz wieczorem, to schudniesz.

    Kiedy ta sukienka przyjdzie, to mam nadzieję, że wstawisz zdjęcie, bo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mósisz napisać jak sukienka :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. w 20 dni to mozna duzo schudnac ale zalezy jak dla kogo - na jak dlugo ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I dlatego wcale nie żałuję ,że jestem jedynaczką, wystarczy mi ,ze rodzice się czepiają. Aczkolwiek może wtedy większą uwagę zwracali by na to drugie dziecko?

    OdpowiedzUsuń
  8. Myśle, że te 2cm mniej są całkiem możliwe do osiągnięcia, wystarczą ćwiczenia i dieta=)

    OdpowiedzUsuń
  9. To całkiem sporo czasu.Musisz codziennie ćwiczyć i trzymać się diety ;)
    Jakoś się nam uda,prawda? ;D

    OdpowiedzUsuń