O mnie

Moje zdjęcie
Głównie walczę ze sobą. Czasem o siebie. Kilogramów dużo , za dużo.

sobota, 30 czerwca 2012

03

"Moje życie zamieniło się w żart a ja jestem jedyną osobą, która go nie łapie"
Tak -to zdanie na dzień dzisiejszy bardzo dobrze koliduje z moim życiem. Wprawdzie beznadziejnym, ale nadal życiem.
Obudziłam się rano wyjęłam wagę i poszłam się zważyć. Niezmiennie to samo. Poszłam do pokoju spojrzałam w lustro i w tym momencie poszłam do taolety. Po co ? Zwymiotowałam . Nie wiem dlaczego to zrobiłam . Była to chyba próba odreagowania na to wszystko. nie wiem .
Mój świat staję się coraz bardziej zamknięty , a ja coraz bardziej zatapiam się w kłamstwie.

1 komentarz:

  1. Będzie dobrze:)
    Na pewno wkrótce schudniesz.
    Ale kochana nie wymiotuj bo to do niczego dobrego nie prowadzi
    3maj się
    Powodzenia:**

    OdpowiedzUsuń